Adverteren in
zoekmachines
Adverteren in
zoekmachines</span
Online vindbaar worden in Google, maar zonder inspanningen voor jou? Geen probleem! SEA (Search Engine Advertising) uitbesteden zorgt er niet alleen voor dat jouw content waardevoller en beter vindbaar wordt, ook houd jij tijd over voor dat waar jij gelukkig van wordt. Win-win!
SEA
Search
Engine
Advertising
Boven
en onder SEO plaatsingen
Betaling op basis van CPC/CPA
veilingsysteem

Over SEA
Verschillende soorten advertenties
Search Engine Advertising (SEA), ook wel bekend als zoekmachine-adverteren, is een breed begrip dat verschillende typen advertenties omvat. Onder andere zoekadvertenties, display advertenties, YouTube-advertenties en shopping-advertenties op platforms zoals Google of Bing.
Het principe achter SEA is dat je betaalt om op een specifieke plek in de zoekmachine zichtbaar te zijn waar jouw doelgroep actief zoekt of zich bevindt.
Door gebruik te maken van SEA, vergroot je de kans om potentiële klanten te bereiken op het moment dat ze op zoek zijn naar producten of diensten zoals die van jou.
Customer journey
SEA draagt bij aan de opvolging van de customer journey. Zo kan je bijvoorbeeld een display advertentie inzetten in de ‘see’ fase, een remarketing advertentie in de ‘think’ fase en een zoek advertentie in de ‘do’ fase. Uiteraard afhankelijk van jouw specifieke customer journey.
Ik kan je helpen om meer bezoekers naar jouw website te trekken, beter gevonden te worden in zoekmachines en jouw merkbekendheid te vergroten via SEA.
Waarom adverteren?
Hogere positie in de vindbaarheid op Google
Gevonden worden met SEA zonder dat SEO fantastisch is
Gericht op daadwerkelijke zoekintentie van (potentiële) kopers
Concurrentie is vaak actief
Data inzichtelijk voor jouw bedrijf (GSC)
Opvolging van je Customer Journey
